19 maja 2010

Filmiki Kimi, Camille i Aliyah

Hej! :D
Dzisiaj nowa notka :)
Miałam zrobić notke z filmikami, w którym występują:
a) na pierwszym Kimi, Alissa i dwa psy Kimi
b) Kimmi i Camille śpiewające Happy Birthday dla Aliyah,
Czyli są to dość stare videa, ale dane na youtube niedawno. Niestety chciałam wam teraz
dać linka do tych filmów, ale nie mogę,ponieważ swieci mi sie, że uzytkownik KimiSource,
bo tam były te filmy, jest zablokowany. No więc niestety nie będziecie mogli sobie
oglądnąć tychże filmów, ale mam dla was 3 screeny z nich, które zrobiłam, jak jeszcze
były dostępne :)
 
Camille i Kimi śpiewające dla Aliyah :D
 
Kawałek głowy Kimberly i jeden z psów Kimi...Zdaję sie - Bubby
 
Alissa-Mae i Kimmi.



teraz jeszcze na koniec mam dla was nowe zdjęcie Kimi:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj