31 marca 2011

Ariel Moore opuszcza NMD (?)

Jestem.w.szkoku. Ariel napisała tę wiadomość na Twitterze:

Hi Friends,


As you all know for the past year in a half I have been involved with a group project with Howie Dorough. At this point our contract with him is now up and do to his busy schedule will not be renewed. Do to the fact that Howie will no longer be involved with the project I myself have also decided to move on. Howie and I remain friends and I will always look to him for direction in my career. I have made great friends and worked with a lot of talented people and will never forget the experience. I wish everyone that I have worked with in this project the best in their future endeavors. I am moving on to other projects as we speak and am extremely excited about what the future holds for me and what lies ahead. I will keep you up to date and give you all the play by play as I can. Thank you for all your support, you really will never know how much it all means to me.


STAY BLESSED

Ariel<3


Zazwyczaj nie pisze tłumaczen do tego typu wiadomosci, czy zrozumiecie ich tekst czy nie, to juz wasz zakres, ale tym razem zdecydowalam sie napisac tłumaczenie...
Od razu mowie - nie jest to wrzucone na google translate czy cokolwiek innego, tłumaczyłam to sama, wiec bardzo prosze o nie kopiowanie-wklejanie na jakiekolwik inne strony,chociaz nie zauwazylam jesczez innej polskiej strony poswieconej NMD. Dziękuję. :)



Cześć, Przyjaciele 
Jak wszyscy wiecie, od półtora roku jestem związana z projektem grupy z Howie Dorough.
W tym momencie  kontrakt z nim skończył się i  do tego jego napięty harmonogram nie zostanie przedłużony.Z powodu faktu, że Howie nie będzie już zaangażowany w projekt, Ja sama również zdecydowałam się pójść naprzód (odejsc,ruszyć się,, zrezygnowac). Howie i ja pozostaniemy przyjaciółmi i zawsze będę wzorować się na nim w mojej karierze. Poznałam wspaniałych przyjaciół i pracowałam z wieloma utalentowanymi ludźmi, nigdy nie zapomnnę tego doświadczenia. Życzczyłabym wszystkim, żebym pracowała z tym projektem w najlepszych swoich przyszłych przedsięwzięciach (?). Ja zaczynam parę innych projektów i jestem bardzo podekscytowaana tym, co przyniesie nam przyszłość i co nas czeka. Będę was informować na bieżąco. Dziękuje wszystkim za wsparcie,  naprawdę nigdy nie będziecie wiedzieć, ile to wszystko dla mnie znaczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj