2 września 2010

Camille Abordo opuszcza NMD!!!!!

Mam dla was i dla siebie kolejną straszna informacje...
Nie mam pojęcia, co dzieje sie wsród dziewczyn z NMD, ponieważ członkinie
opuszczają zespoł... Wczoraj napisałam o tym, że zespół opuszcza Alissa Mae,
a wczoraj, 1 września, opuściła go również Camille Abordo
 
Oto co napisała na swoim Twitterze:
 
A oto screen z artykułu, który pojawił sie na stronie timmy2.net :
 

Życzę jej powodzenia w dalszej karierze - jeżeli będzie ją kontynuować, np.solo.
Będę za nią tęsknić :(
NMD to inie jest już NMD bez Alissy i Camille :(
Nie mam pojęcia, co sie stało i nie znam powodu, dla którego obydwie opuściły
zespół, ale sądzę, że z czasem powód zostanie ujawniony.
Mam nadzieję, że Aliyah, Ariel ani Kimi nie pójdą w ślady Alissy i Camille.
Póki co, z artykuły na tommy2.net możemy wnioskowac, ze pradopodobnie
do zespołu dołączą dwie nowe dziewczyny, które zastąpią Alisse i Camille.

Oto parę zdjęć Camille Abordo:
 
 

Nie zapomnimy Cię, Camille!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj